Розчарування в Євангеліє

Мізансцена. Перед дзеркалом. Старанно збирає волосся в охайний хвостик, щоби ніде не стирчало.

“Ні, Євангеліє вже точно втратило актуальність. Часи ж змінюються. А тут одне і те ж саме читай та читай.

От простий же приклад. Сам початок Благовістя, від Матвія.

А побачивши зорю, вони надзвичайно зраділи.

Тааак, дуууже багато радості. Особливо на Богоявлення було. А ще більше в Софії. Аж до спалахів блискавок з очей дійшло. Така надзвичайна радість була.

Тому не актуальне Євангеліє. Небесним світилам не радіють сучасні люди. Особливо деякі. Не ра-ді-ють..”

Апостоли тихенько перезираються. Андрій вказує іншим на запилючене Слово Боже на поличці:
– Бачте, яким шаром вже вкрилося.

Петро прикладає пальця до вуст, сигналізуючи, щоб слухали далі.

“От раніше досить було назвати своє прізвище і всі одразу – ого! Казали, що з таким прізвищем Сам Бог велів до Небес тягнутися. Я і потягнувся. Тим більше і зріст же дозволяє.

А тепер що? Представляєшся, і всі зразу – ага. Дивляться спідлоба. Чогось.

От за що мене не люблять?? Вигадали, що нібито мстивий і злопам’ятний. Та де ж це правда??..

Був би мстивий,то ані очей, ні зубів би не було вже. Бо ж око за око і зуб за зуб. А так усі на місці.

І де ж я злопам’ятний?. Я образ НІ-КО-ЛИ не запам’ятовую. НІ-КО-ЛИ.

Якась світла душа електронні записники винайшла для того, щоби все пам’ятати?? Що тільки не вигадають ті люди”.

Апостоли кличуть Іона Хрестителя. Бо ж найбільший з народжених жінками та типу ж відношення має якесь. Той поглянув і руками замахав:
– Ні-ні, ви мене у це не вплутуйте. Він новим йменням нарікся, то це тепер у нього якимось тригером є. І день Богоявлення пропонував із Різдвом об’єднати. В книжку пальцем тикав. Іоан Золотоустий йому теж не авторитет. Тому без мене цього разу.

Апостоли перезирнулися знову. Яків з Іоаном:
– Вогонь з неба теж, мабуть, не варіант??

Андрій махає рукою:
– Та ж хіба раз за цей рік таке було??. Та він що робить – до Господа кричить. Заводить оте – бо не хочеш же Ти смерти грішника, доки він не розкаявся. Обіцяє змінити ставлення до певних речей. Переосмислити їх. Той змилосерджується, бо Любить і ще вірить в людство. А на нас Свариться потім – Нагадує, якого ми Духу.

Петро чеше бороду:
– Тут щось кавернацьке треба. І часу ж у людства обмаль, щоб щось придумати. Та й ми з вами не з політтехнологів. Когось би з людей задіяти.. Та хто ж погодиться?? Сам Іоан Хреститель відмовився”..

Марафет закінчено. Волосся зладовано. Бороду розчісано. Проходить повз книжкові полички. Раптом Євангеліє бере і падає, і сильно вдаряє по тімені.

Здивовано айкає, чухає голову і піднімає Книгу, щоби поглянути, де відкрилося.

“і в ріці Йордані хрестились від нього вони й визнавали гріхи свої”. Хм.

Апостоли дивляться на Іоана. Того, який Богослов. Він розводить руками:
– Пробачте. Ну, не втримався. З Ньютоном же яблуко спрацювало. А цей йшов так класно. Гріх же було би не спробувати. Треба ж було про тригер якось натякнути, га?..

(мейбі, Далі буде)

© Катерина Когут, 14.02.2023

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *